5/15/09

cuti sakan di Langaywi

Tarikh : 7-10 Mei 2009
Venue : Langkawi, Kedah
Ahli Rombongan : Pendekar Amer, Pendekar Khairil, Pendekar Fadzrool, Pendekar Alex , Pendekar Imran dan Pendekar Wan Keeper
Missing in action : Pendekar Syahir, Pendekar Ikram
lebey kurang 2 weeks after exam, team vatos locos berangkat ke Langkawi untuk bercuti sambil 'mengeratkan' lagi hubugan silaturrahim sesama sendiri (dats y trip ni officially di panggil LanGayWi Trip)

Flight berlepas pada 9.30pm dan sampai2 jer masalah timbul (akibat mis-communication dgn pihak hotel, alih2 xpdt hotel mlm tu). So melangak lah kami mencari tempat utk tidur malam tuh. Mujur jumpa Region Hotel yang mana ratenya murah gak (RM50 per nite). Nasib baik doh


So byk la aktiviti yang telah dijalankan antaranya pergi ke Kilim Geopark, Telaga Tujuh, Cable Car, Nusantara (tempat buat minyak gamat) dan mandi manda di Chenang.

It was a great experience and sangat enjoy pada masa itu.. Cuma Pendekar Syahir Ahoy telah miss trip ini (rugi wooooo) hahaha xpe next tym boleh join..

Tapi agak malang bagi aku banyak gambar2 aku amik utk personal collection telah dicorruptkan oleh virus2 lahanat yang menceroboh memory card n laptop aku.. hangin satu badan


So gambar2 yang ada ni lah antara yang berjaya diselamatkan


Vatos Locos.. next trip???

www.flickr.com/photos/nalzarema
www.friendster.com/amerazlan


9 comments:

Sy@hir Ahoy said...

salam berani berubah!

Ini blog aku yang baru. Bernama...kasut puteh.

Btw, aku sungguh rugi tak join korang.

Tapi..takpa, kita kan ada another trip bro!

Langaywi divatoskan...lepasni..gunung Kinabalu mesti divatoskan!!!

Anonymous said...

haha gile best duwh..
xpe next trip make sure ko leh join haha dh la lama xlpk...
pegawai kerajaan sombong seh ahaha

Anonymous said...

ermmm anonymous tu aku ek lupa nk letak nama haha...
Scooty is too hotty

Amer Azlan said...

pendekar syahir : welcome back pendekar! next tri, gunung kinabalu..! yeahhh!

pendekar fadzrool : aww hotty siotttt haha

Sy@hir Ahoy said...

Aku bersedia mendaki gunong misteri - Gunong Kinabalu! Ayoh! Namun.., kita perlukan Ahmed, Adi Haris, Azizuddin dan Razman sabagai penunjuk kompas yang arif tentang ciri gunong itu!!!!

HAhahaa!!

Aku kembali

cik PA said...

best plak aku tgk ko meluncur2 kat waterfall tu..nama ape waterfall tu weh?

Amer Azlan said...

pendekar syahir: yeahh jika x dapat dorg pun, kita boleh gunakan khidmat warga tempatan utk guide kita disana.. yeaahhh!!

cik ecah: ni waterfall telaga tujuh kat langkawi.. jom ar wei bila2 kita organize g reremai..best siottt....

SyAhiD a.k.a SyAFir said...

amboi.. sakan nyer ko holiday.. x aci la wei..!!

Amer Azlan said...

syahid : hahaha jgn jelezzzz ;p