5/14/09

It's been a while


Ini gambar lepas geram pas exam. Takde kena mengena dengan ini entry


yeah selari dengan tajuk di atas. sudah lama aku x meng update diriku / aktivitiku lepas exam nih.. cuti lama kat kl sampai abah banyak kali tanya 'amer flight bila?' padahal dah tau bila flight aku. saje je wat aku rasa bersalah balik lambat. hahaha

sebenarnya bykla gak aktiviti aku buat cuma keadaan yg panas kkdg buat aku malas nak update blog. takat upload pics to ok lagi la (lawatilah flickr dan fb saya yea). Byk trip seperti Ekspidisi Tanjung Tuan, LanGayWi Trip, Hiking di Bukit Broga, MBA BBQ di Sungai Gabai, PPTD Paintball (amik gmbr jer) dan banyak lagi. InsyaAllah lain masa aku akan share n cerita n upload gambar utk setiap aktiviti





dalam entry ni aku nak share pics yg aku shoot bersama Ahmed dan Papa Bear Adi di Bukit Ampang (ni pun dah lama ni sebelum exam lagi. area2 bulan 4 x silap). Sungguh indah panorama di sini time malam2. Serius beb. Takat tgk gmbr x puas. Meh datang cni ramai2 tengok sendiri keindahan Bandaraya KL yang penuh tut tut tut



Cantik kan? Inilah Bandaraya kita.. Jadi sama2 lah kita menjaga negara kita ini supaya menjadi lebih kompetitif, aman dan makmur (tetiba lak patriotik aku ni)


2 comments:

ecah said...

aku suka last pic wei.. ko penah g bukit broga kan?

Amer Azlan said...

arigato..!

broga..? penah.. jom ar wei pegi.. best dow.. senang je g sana.. tapi hampeh time aku pegi tu cloudy and misty sgt.. x santek ah masa tuh..kaciwa aku..

and one more thing, gila babeng ramai org g sana.. aku igt xde org tau tmpt tuh..alih2 dah jadi cam pasar tani lak..

hahaha